Середа, 22.11.2017, 08:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Турійський районний методичний кабінет працівників освіти

Підручники
Меню сайта
Сайти учителів
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 273
Чи задоволені Ви роботою РМК?
Всього відповідей: 229
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Курс валют
Головна » 2017 » Листопад » 8 » МОН планує моніторити початкову освіту постійно
09:48
МОН планує моніторити початкову освіту постійно

7 листопада розпочався другий етап пілотування моніторингу початкової освіти, який триватиме до 30 листопада. Про це повідомили у Міністерстві освіти і науки.

У відомстві зазначають, що цей пілотний етап дозволить апробувати тестові завдання та анкети для учнів, а також удосконалити технологічні процеси моніторингу, проведення якого заплановано на весну 2018 року.

Участь у другій частині візьмуть 59 шкіл із 13 регіонів України. Оскільки теперішні четвертокласники ще не оволоділи навчальною програмою початкової школи, у пілотуванні братимуть участь учні 5-х класів.

Передбачається, що завдання моніторингового дослідження будуть спрямовані на те, аби зрозуміти, наскільки успішно в українських школах розвивають читацьку та математичну компетентності учнів.

У тестових зошитах з читання міститимуться невеликі тексти, що відрізнятимуться за форматом і змістом. Школярі повинні будуть знайти певну інформацію, проаналізувати та проінтерпретувати її, відповісти на запитання до текстів тощо. Учасники отримають буклет з текстом та окремий зошит із завданнями, де записуватимуть відповіді.

Тестування з математики буде спрямоване на перевірку знань і вмінь учнів при розв’язанні задач з таких тем, як «Числа і вирази», «Геометричні фігури», «Величини і їх вимірювання», «Представлення даних». Кожен школяр працюватиме з робочим зошитом, де відразу фіксуватиме відповіді.

Моніторинг вперше буде проведений навесні 2018 року. Планується, що аналогічні моніторингові дослідження відбудуться також у 2020, 2022 та 2024 роках.

«Методологія цього дослідження побудована так, що дає можливість зробити лише загальну оцінку, визначити ключові проблеми та надати пропозиції для управлінських рішень. Ми не перевірятимемо когось конкретно, а діагностуватимемо систему загалом. Насамперед, це стосуватиметься тих кардинальних змін, які ми впровадимо вже 2018 року, коли діти підуть в перший клас Нової української школи. І нам дуже важливо відслідковувати отримані результати та за потреби їх коригувати», – відзначив заступник міністра освіти Павло Хобзей.

У МОН зазначають, що участь у дослідженні не буде загальнообов’язковою: до нього залучать лише ті навчальні заклади, що потраплять до репрезентативної вибірки.

Переглядів: 7 | Додав: Alla | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Новини ПедПреса
Відділ освіти
ЗОШ І-ІІІ ступенів
ЗОШ І-ІІ ступенів
Позашкілля
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2017