Неділя, 24.06.2018, 09:58
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Турійський районний методичний кабінет працівників освіти

Підручники
Меню сайта
Сайти учителів
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 280
Чи задоволені Ви роботою РМК?
Всього відповідей: 236
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Курс валют
Головна » 2018 » Червень » 13 » Якою буде команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках (ПОЛОЖЕННЯ)
15:59
Якою буде команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках (ПОЛОЖЕННЯ)

Міністерство освіти і науки затвердило примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках.

Положення затвердили в наказі №609 від 8 черня, який опублікували на сайті МОН.

Відповідно до документа, персональний склад команди супроводу затверджує керівник закладу освіти своїм наказом.

Команда супроводу дитини з ООП співпрацює з ІРЦ (інклюзивно-ресурсним центром – ред.) з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності”, – зазначено в положенні.

Склад команди супроводу визначатимуть з урахування потреб дитини. До її складу входять:

У закладі загальної середньої освіти

  • постійні учасники: директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахування освітніх потреб дитини), вчитель-реабілітолог та батьки або законні представники дитини тощо;
  • залучені фахівці: медпрацівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо.

У дитсадках

  • постійні учасники: директор або вихователь-методист, вихователь, асистент вихователя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахування освітніх потреб дитини), вчитель-реабілітолог та батьки дитини тощо;
  • залучені фахівці: медпрацівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо.

Принципами роботи команди супроводу є повага до особливостей дитини, дотримання інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення її прав, командний підхід, активна співпраця з батьками (залучення їх до освітнього процесу та розробки індивідуальної програми розвитку), конфіденційність та дотримання етичних принципів, міжвідомча співпраця.

Завданнями команди супроводу є:

  • збір інформації про собливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР;
  • визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
  • розробка ІПР;
  • надання методичної підтримки педагогам з організації інклюзивного навчання;
  • створення належних умов для інтеграції дітей;
  • консультації батьків щодо особливостей розвитку, навчання та виховання їхніх дітей;
  • проведення інформаційно-просвітницьої роботи у закладі освіти серед педагогів, батьків та дітей, щоб не допустити дискримінацію та порушення прав дітей з особливими освітніми потребами.

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Нагадаємо, ГО “Смарт освіта” і EdEra створили курс “Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами”.

Джерело: http://nus.org.ua

Переглядів: 26 | Додав: Alla | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Новини ПедПреса
Відділ освіти
ЗОШ І-ІІІ ступенів
ЗОШ І-ІІ ступенів
Позашкілля
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2018