Четвер, 23.09.2021, 17:58
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти, молоді та спорту Турійської селищної ради

Підручники
Меню сайта
Сайти учителів
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 303
Чи задоволені Ви роботою РМК?
Всього відповідей: 255
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Публічні закупівлі

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Предмет закупівлі: код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)

Обґрунтування доцільності закупівлі. Відділ освіти, молоді та спорту Турійської селищної ради здійснює забезпечення закладів загальної середньої освіти необхідними матеріальними ресурсами. Серед найважливіших товарів якими забезпечуються заклади освіти є дрова паливні.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання дров паливних у попередньому році, наявної потреби та обсягу фінансування.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до державних норм та стандартів: ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» і ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги.», та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х потенційних постачальників, шляхом направлення листів для з’ясування ціни, а також збору та аналізу загальнодоступної інформації на сайті Prozorro (аналіз цінових пропозиції).

Вказані постачальники брали участь у відкритих торгах у лютому 2021 року в Турійській селищній раді на закупівлю дров, так як дана процедура закупівлі найбільш подібна по обсягу та місцю поставки до тієї, що відбулася в Турійській с/р, то прийнято рішення при розрахунку очікуваної вартості користуватися первинними тендерними пропозиціями даних учасників (крім пропозиції ФГ «Аміла», якій був надісланий лист з метою уточнення ціни).

Назва номенклатурної

позиції

Ціна за одиницю 3-х постачальників, грн

Середнє арифметичне цін 3-х постачальників, грн

Кількість, м. куб

Очікувана вартість, грн

(ст. 6*ст. 7)

ФГ «Аміла»

ДП «Турійське ЛГ»

ФОП Гурко В.С.

ВО «Західенерготрейд»

1

2

3

4

5

6

7

8

Дрова паливні (хвойні, мяколистяні)

680,00

670,00

660,00

640,32

662,58

482

319 363,56

З урахуванням кошторисних призначень Замовника на здійснення даної закупівлі, очікувана вартість визначена у сумі 318 400,00 грн. (660,58 грн/м.куб)

Обґрунтування строку поставки. Строк поставки дров паливних визначено до 01 вересня 2021 року, з метою завчасної поставки дров до початку опалювального сезону та для можливості дати дровам просохнути, а також у разі перемоги недобросовісного постачальника – буде можливість оголосити нову закупівлю.

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Предмет закупівлі: код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)

Обґрунтування доцільності закупівлі. Відділ освіти, молоді та спорту Турійської селищної ради здійснює забезпечення закладів загальної середньої освіти необхідними матеріальними ресурсами. Серед найважливіших товарів якими забезпечуються заклади освіти є дрова паливні.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання дров паливних у попередньому році, наявної потреби та обсягу фінансування.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до державних норм та стандартів: ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги.», та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі ціни попереднього постачальника (договір від травня 2021 року).

З урахуванням кошторисних призначень Замовника на здійснення даної закупівлі, очікувана вартість визначена у сумі 724 975,00 грн. (625 грн/м.куб)

Обґрунтування строку поставки. Строк поставки дров паливних визначено до 01 вересня 2021 року, з метою завчасної поставки дров до початку опалювального сезону та для можливості дати дровам просохнути, а також у разі перемоги недобросовісного постачальника – буде можливість оголосити нову закупівлю.

 

Інформація щодо укладених договорів оренди станом

на 01.06.2021 року

№ п/п

Назва Орендодавця/ Балансоутримувача

Назва Орендаря

Об’єкт оренди

Орендна плата за 1 місяць

1

Відділ освіти, молоді та спорту Турійської селищної ради

ТзОВ «Волинська приватна автошкола»

Частина приміщення в Турійській ЗОШ І-ІІІ ст.

1000,00 грн

2

Відділ освіти, молоді та спорту Турійської селищної ради

Шалай Лілія Вікторівна

Частина

приміщення

в

гуртожитку с. Бобли

500,00 грн

 

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Предмет закупівлі: код за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Комплект меблів (парта, стілець) для навчальних кабінетів початкової школи «Нова українська школа»)

Обґрунтування доцільності закупівлі. Відділ освіти, молоді та спорту Турійської селищної ради здійснює забезпечення закладів загальної середньої освіти необхідними матеріальними ресурсами та товарами. Постановою КМУ від 4 квітня 2018 р. № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” передбачено, що субвенція  спрямовується на закупівлю сучасних меблів, для навчальних кабінетів початкової школи. Враховуючи потреби закладів освіти, вирішено здійснити закупівлю комплектів пар та стільців учнівських.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги закупівлі комплектів визначено відповідно до очікуваної кількості учнів, але враховуючи загальну суму кошторисних призначень, кількість комплектів було зменшено до 208 комплектів (при потребі +-238).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до державних норм та стандартів: Наказ МОН № 143 від 07.02.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи»

Стілець повинен відповідати ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004. «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробувань». ДСТУ 22046:2004.

 Стіл повинен відповідати ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004. «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробувань». ДСТУ 22046:2004.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована відповідно до відповідей на запит цін від потенційних постачальників. Так Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих – вказало ціну 1650 грн за комплект.

ФОП Павлюк Володимир Миколайович – 1680 грн за комплект

ФОП Сливка Віталій Іванович – 1620 грн за комплект.

Враховуючи вищезазначені пропозиції було вирішено очікувану вартість комплекту вказати на рівні 1650 грн.

Постановою КМУ №476 від 17.05.2021р. «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2021 році» здійснено розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2021 році на бюджет Волинської області. Розпорядженням голови Волинської ОДА від 09.07.2021р. №414, а також відповідними рішенням Турійської селищної ради (№12/2 від 15.07.2021р., №13/2 від 12.08.2021р.) виділено 221874,00 субвенції на придбання комплектів шкільних меблів, а також виділено співфінансування в розмірі 121 572,46 грн з місцевого бюджету. Таким чином загальна сума коштів вийшла 343446,46 грн. Але враховуючи очікувану вартість одного комплекту на рівні 1650 грн, було вирішено очікувану вартість закупівлі зробити – 343200,00 грн (208 комп.х1650,00 грн)

Обґрунтування строку поставки. Строк поставки шкільних комплектів визначено до 01 жовтня 2021 року, з метою якнайшвидшої та реальної поставки, та з метою залучення більшого кола Постачальників (тоді як нереально короткі строки поставки звужують коло потенційних постачальників). Так як договір про закупівлю буде укладений не раніше  30-31 серпня, в термін поставки закладений термін для збирання та доставки замовлення Постачальником.

 

 

Пошук
Календар
«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Новини ПедПреса
Позашкілля
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2021